suriye vatandaşlığına başvurdum.
böylelikle masrafları sıfırlayacağım. ayrıca bedava sınırsız tel hattı hakkımı kullanıp millete dakikalık kiraya vereceğim, para yapacağım.
vız gelir kriz.
edit: özel mesajla göç idaresinin "suriyeli mültecilerin telefon faturaları ödenecek haberi" yalanladığını öğrenmiş bulunmaktayım. yani yine gol değil, krizde para kazanmak için başka bir plan yapmak lazım.
25.03.2018 · 40. sıra
takintikis
24.03.2018 09:12 ~ 16:32