Sık geçen başlıklar

birçoğumuzun tokyo'yu göremeden ölecek olması 1

ekşi'de gör
tokyo sadece bir örnek.

demek istediğim, yaşadığımız dünyayı yeterince tanımadan,
güzelliklerini görmeden, keşfetmeden bu dünyayı terk edecek olmamız.

düşününce çok acı gerçekmiş gibi geliyor.
hayatla ve kendinle yüzleşiyorsun.

gerçi tokyo'ya gelene kadar türk milleti olarak
daha kendi ülkemizden bihaberiz.

evet.
derdimi sikeyim.

edit: beyler bayanlar, lütfen sakin olur musunuz? ne bu şiddet bu celal!
istanbul'da yaşayıp denizi göremeden ölenler var, bunun ben de farkındayım
zaten kendi ülkemizden bihaberiz diye o yüzden söyledim.
ayrıca belirttiğim gibi tokyo sadece bir örnek, bu farklı bir yer de olabilir.
dünyaya sırf hayatta kalmak için gelmiş olmak çok üzücü.