Sık geçen başlıklar

bir yıl boyunca sinyal alınamayan imei silinecek 1

ekşi'de gör
sonra faturayla beraber itiraz edince sike sike açılacak. boşa uğraştıracaklar milleti. bunlara göre eski kırık telefonu kenarda yedek olarak tutmak bile lüks bu millet için. yetmez aq herkese 1 pantolon 1 gömlek hakkı verin, ülkecek minimalizme geçelim.