örnek alınası kadındır.
başlığı açan aşağılık bir troll ona diyecek bir şey yok artık da, üşenmeden 5 sayfa boyunca şiddeti savunan potansiyel katil olan hayvanları saydım. 10 tane hayvan şiddeti savunup, bu normal demiş ve ayrılan kadına etmediği hakareti küfrü bırakmamış tüm leşliğiyle. 34 tane hayvan da bu trollü favlamış. arada kem küm eden direkt bu iğrençliği savunmaya cesaret edemeyip etrafında dolaşan 3,5 hayvan daha var. sözlük'te bile bunları, bu kadarını görecek miydik. ondan sonra kadınlara feminazi diye anırıyor bu hayvanlar. oysa bu psikopatların kapatılıp rehabilite edilmesi gerekmiyor mu(?)
13.03.2019 · 35. sıra
udagan
12.03.2019 00:10