Sık geçen başlıklar

bir telefona 65 bin tl veren zırcahil 1

ekşi'de gör
o telefonla işlerini yönetiyorsa, para kazanıyorsa, her özelliğini kullanıyorsa sorun yok ama telefonla statü kazandığını sanan ve sadece gösteriş için kullanan boş bir insansa bence de saçma. o paraya insana çok daha fazla keyif veren, verdiğin paranın karşılığını çatır çatır alabileceğin birçok teknolojik ürün alabilirsin, birçok hobi edinebilirsin, yaşam kaliteni artırabilirsin. hiçbir telefon sıradan bir insana 65.000tl'nin karşılığı kadar fayda sağlayamaz, öyle bir şey sunamaz. telefon bunun adı. benim şu an gidip alacak imkanım var ama asla vermem o parayı, elimde yeni se var ve fazlasıyla yetiyor, birkaç yıl sonra da gider 12 mini falan alırım. böyle 2-3 model geriden gelmek kafi benim için.