önce dalga geçildi zannetmiştim ama görüyorum ki maalesef mağazalarda durum buymuş. geçen yıl 450 civarı olan adidas ayakkabı da 750 tl’den satışa sunulmuş. geçen yıl bir iki alsaymışım keşke.
seneye de 1000 tl ucuzmuş alsaydık keşke der miyiz acaba?
03.11.2019 · 49. sıra
yakamozist
02.11.2019 17:23 ~ 18:53