yeşil ışık yakanlara, size beğenisini belli edenlere açılın demiş yazar arkadaşımızın biri. ben de şöyle diyeyim size yeşil ışıklardan oluşan geçit töreni bile yapsa açılırken en az 2 kez düşünün. ( ve bence köpek gibi aşık olsanız bile açılmayın.) sonra küsküyü yiyorsunuz. nerden mi biliyorum ?
yeşil ışıklardan geçit törenine davet edilen bir arkaşım açıldı ve " sana gerçekten değer veriyorum ancak ben ilişki istemiyormuşum, kafam karışıkmış " cevabını aldı.
dedim ya bir arkadaşım...
27.04.2017 · 10. sıra
montanyar prometheus
26.04.2017 02:46 ~ 15:33