Sık geçen başlıklar

bir kız beni incittiğinden kötü biri oldum erkeği 2

ekşi'de gör
“hiç kimse ben sikik bir insanım ve sorumsuzca davranışlar yapıyorum demiyor da nedense; çocukluk travmam vardı, yok işte ay benim burcum şöyleydi, mars takla atıyordu, bilmem ne. ya hikaye anlatmayın oğlum”
muhtemelen bundan sonra da kötü biri olduğu için düzgün bir kadın asla mutlu etmeyecektir. her iyi insan hayatında bir iki kere de olsa kötü birine denk gelir ve acısını çeker. önemli olan değişmeyip yine kendi tavrınla iyi olmaya devam etmektir. elbet kıymetinizi anlayıp sizi mutlu edecek kişiyle tanışırsınız zaten.