Sık geçen başlıklar

bir ilişki ne zaman biter 2

ekşi'de gör
yalnız hissettiğinizde.
neden,niçin,nasıl,kimden kaynaklı bir önemi yok. ben mesela aldığı kitapları biriktirip, sonra topluca eve getirdiğinde farketmiştim. ne okuduğu, ne aldığından hiç haberim olmamaya, bana söyleme ihtiyacı hissetmemeye başladığını farkettiğimde. bu bazılarınız için çok normal olabilir ama uzun süre beraber olan, normalde okuduğu, aldığı her şeyi birbiriyle paylaşan insanlar için baya uç bir şey aslında. o kadar büyük bir kırılım olmuştu ki, yollarımızın geri döndürülemez şekilde ayrıldığını ve hatta o yollarda ilerlemeye başladığımızı ama benim bunu çok geç farkettiğimi görmüştüm. aydınlanmıştım baya.
birbirinizin önceliği olmayı bıraktığınız an.. iyi ya da kötü bi şey yaşandığında ilk sana söylemiyorsa.. kötü bi şey yaşandığında acaba şu an iyi midir? diye ilk seni düşünmüyorsa.. doğruları ve gerçekleri ilk sana anlatmıyorsa.. uzun bir yolculuğa çıkmadan önce en son seni görüp geldiğinde ilk seni görmüyorsa bahane sunuyorsa biter. bitmese bile bitmiştir. artık siz yoksunuzdur. sadece bir figüran olarak var olursunuz.