Sık geçen başlıklar

bir gs'li olarak bu şampiyonluktan utanıyorum 1

ekşi'de gör
geçen yine bilgisayar karşısında göz yaşlarımı tutamıyorum. kendi kendime düşünüyorum; "kesin gslı arkadaşlarım olsa bu şampiyonluktan utanır". hazır yalancıyı siken de yok oturdum başlık açtım.