anneeeeeee su sallll diye bağırırdım, rahmetli de sepetle suyu salardı.bir de derdi ki uzaklaşma oğlum, terleme.
onu bir kere daha canlı görmüş olurdum.
gözlerim doldu sabah 5 de kına yak başlık sahibi.
17.10.2018 · 12. sıra
metrobusdeoturanadam
16.10.2018 04:52 ~ 05:00