sizi hiç sevmemişler ya
edit: bazı arkadaşlar "adam da onu anlatıyor amk" gibisinden gereksiz çıkışlarda bulunup mesaj kutumu doldurmuşlar. arkadaşlar, bu cümlemdeki vurgu "siz" kelimesinde. yani kadınlar sevmez, kadınlar ağlamaz gibi genellemeler ne kadar sağlıklı sizce? başlık sahibini sevmemişler ki ağlamamışlar arkasından. bu demek değil ki hiçbir kadın hiçbir erkeğin arkasından ağlamıyor. türkçeniz mi kıt anlamadım ki.
04.09.2023 · 50. sıra
missasolemnis
03.09.2023 13:47 ~ 19:19