Sık geçen başlıklar

bir erkek için ağlayan kadın olmaması 1

ekşi'de gör
sizi hiç sevmemişler ya

edit: bazı arkadaşlar "adam da onu anlatıyor amk" gibisinden gereksiz çıkışlarda bulunup mesaj kutumu doldurmuşlar. arkadaşlar, bu cümlemdeki vurgu "siz" kelimesinde. yani kadınlar sevmez, kadınlar ağlamaz gibi genellemeler ne kadar sağlıklı sizce? başlık sahibini sevmemişler ki ağlamamışlar arkasından. bu demek değil ki hiçbir kadın hiçbir erkeğin arkasından ağlamıyor. türkçeniz mi kıt anlamadım ki.