birinin hiç unutamadığı biri olmak (kadın/erkek farketmez) hiç romantik bir durum değildir. başa beladır. takıntılı aşkların sonu pek iyi bitmez. özenmeyin, özendirmeyin. bunu tatlı, ponçik gibi göstermeye çalışmayın. bergen vs bi ton kadının hayatını hatırlayıp, kendinizi bi şekilde unutturun.
Sık geçen başlıklar
bir erkeğin unutamadığı kadın olmak 2
ekşi'de görgeçenlerde duydum bunu. hiç de romantik bir hikaye değil. anlatayım size de. üniversitede aynı sınıfta okuduğum sınıf arkadaşım beni yıllardır sevdiğini, unutamadığını, bazı şeylerin farklı olmasını dilediğini, bu ukdeyle yaşadığını söyledi. aslında yıllar önce konuşulması ve kapatılması gereken bir konuydu bu. nihayet konuşulması için evli bir kadın olmam gerekmezdi fakat geç de olsa konuşulmuştu. her neyse sormadan edemedim "neden üniversitede söylemedin hislerini" diye. aslında konuşacaktım ama sınırlarından korktum dedi. nasıl yani dedim. benim sevgilimden beklentilerim vardı ve senin sınırların vardı dedi bana. meali; ünide sevgili olsak sevişemezmişiz ve kendisi skişmeden edemezmiş. bu yüzden uzaktan seveyim demiş çünkü zaten ben belli bir mesafeden sevmesine izin verirmişim. duyunca neye uğradığımı şaşırdım. seni yıllardır seviyorum diyen adama bak böyle sevgi mi olur? sevdiğin insanla olma ihtimalin varsa olurdun ve başka bir şey düşünmezdin. her neyse konuşmanın gittiği yer hoşuma gitmedi, makul bir tepki verdim muhabbeti sonlandırdım. bu densiz arkadaş ne zaman instagrama foto koysam "sen ünide böyle değildin, değişmişsin, serpilmişsin" tarzında cümlelerle yeşilçamın sapık amcaları gibi saçma sapan mesajlar atmaya, cinsel imalar yapmaya devam etti. en sonunda gına geldi. kendisine bütün hayvan isimlerini saydım ve siktirip gitmesini söyledim.
anladınız mı orospu çocuğunun yapmaya çalıştığı şeyi? üniversitede sınırların vardı fakat şu an yok ve ben seninle yatabileceğimi düşünüyorum diyor bana. bunu daha açık nasıl ifade edebilirdi bilmiyorum. aradan birkaç hafta geçti danışmanımla buluştum. danışmanımla da arkadaş gibiyizdir. ona anlattım durumu. sonuçta yıllarca hocalık etti bize, beni de o beyinsizi de tanıyor. böyle bir olay geldi başıma dedim. benim danışmanım da eşinden boşanmış bir kadın ve bana şöyle söyledi "senin yaşadığını ben de yaşadım. yıllarca dostça ilişkiler kurduğum birçok yakın erkek arkadaşım ben boşandıktan sonra yaptı bunu. artık sınırları olmayan, seksle tanışmış bir kadındım onların gözünde. açıkça ve bir anda yavşadılar. yaptıkları yavşaklığın ne kadar kırıcı olduğunu bilemezsin." yaptığımız muhabbeti burada bitireyim. sanırım anlaşıldım.
kadınlara "alışmış kudurmuştan beterdir" "şimdi cayır cayır yanıyordur" gazıyla akbaba misali avcı psikolojisi ile yaklaşan ne kadar dallama varsa geberip gidebilir. allahın embesil angut am budalaları. kızlar lütfen siz de bu tarz namussuzlara herhangi bir şey vermeyin. su bile.
anladınız mı orospu çocuğunun yapmaya çalıştığı şeyi? üniversitede sınırların vardı fakat şu an yok ve ben seninle yatabileceğimi düşünüyorum diyor bana. bunu daha açık nasıl ifade edebilirdi bilmiyorum. aradan birkaç hafta geçti danışmanımla buluştum. danışmanımla da arkadaş gibiyizdir. ona anlattım durumu. sonuçta yıllarca hocalık etti bize, beni de o beyinsizi de tanıyor. böyle bir olay geldi başıma dedim. benim danışmanım da eşinden boşanmış bir kadın ve bana şöyle söyledi "senin yaşadığını ben de yaşadım. yıllarca dostça ilişkiler kurduğum birçok yakın erkek arkadaşım ben boşandıktan sonra yaptı bunu. artık sınırları olmayan, seksle tanışmış bir kadındım onların gözünde. açıkça ve bir anda yavşadılar. yaptıkları yavşaklığın ne kadar kırıcı olduğunu bilemezsin." yaptığımız muhabbeti burada bitireyim. sanırım anlaşıldım.
kadınlara "alışmış kudurmuştan beterdir" "şimdi cayır cayır yanıyordur" gazıyla akbaba misali avcı psikolojisi ile yaklaşan ne kadar dallama varsa geberip gidebilir. allahın embesil angut am budalaları. kızlar lütfen siz de bu tarz namussuzlara herhangi bir şey vermeyin. su bile.