Sık geçen başlıklar

bir depo benzinin 650 lira'ya dolması 1

ekşi'de gör
gece yarısı gelen zamla, 45 litre gibi hiç de büyük bir yakıt deposuna sahip olmayan b segmenti hatchback aracım için resmîleşen durumdur. geçen sene şubat ayında aynı aracın deposu 323,50 liraya doluyordu.
02 02 2021 benzin litre fiyatı 7,19 lira
02 02 2021 dolar kuru 7,18
02 02 2022 benzin litre fiyatı 14,45
02 02 2022 dolar kuru 13,40
geçen yıl şubat ayında 6,60 olan mazotun litre fiyatı ise bu gün itibariyle 14.60.
peki ben alın terimle kazanıp vergisiyle 2 araç verip bedeli ödeyip karşılığında aldığım 1 aracıma, her yıl mtv’sini zorunlu trafik sigortasını, 2 yılda 1 muayene ücretini ödediğim aracıma binmeyeyim. hayatımı minimumda idame ettirebilmek için almak zorunda olduğum temel ihtiyaç ürünlerini tarladan, fabrikan, limandan, halden, depodan nakil etmek zorunda olan işletme de mi binmesin? belediyeler toplu taşıma hizmetinden ettikleri zararı artık kaldıramaz hale mi gelsin? fırına un, markete ekmek taşıyan araçlar da mı çalışmasın? güçlü türkiye için başkanlık sistemi gerek diyenler, durumunun ne kadar zorda olduğunu en yakından bildiğim 30 yıllık çocukluk arkadaşım, annesini kemoterapi için hasteneye götürmek adına arabamı ödünç istediğinde “kanka benzin ışığı yanıyor ama 30 km daha çok rahat gider, sakın benzin alayım deme.” demek zorunda kaldığım zaman ki kadar sıkılıyor mudur acaba? sırça köşklerden insanların neler yaşamak zorunda kaldığı görülmüyor herhalde yoksa hizmet için gelenlerin, istifanın da bir hizmet olduğunu bildiğine hiçbir şüphem yok.