ne olursa olsun chp ye sövüp hdp li ve kürt sempatizanı olmak ve hatta ve hatta kendi ırkını beğenmeyip fas'ta yaşayan yarrakiler medeniyetine bile bayılma opsiyonu olmazsa olmazdır
edit:imla
09.07.2015 · 10. sıra
osmanlicayi sevmiyorum
08.07.2015 18:22 ~ 23:44