işletmecilerin giderlerini her bir üründen değilde sanki o üründen çıkarıyormuş gibi savunma yapmasından pahalıdır.
-çay çok pahalı bu nedir kardeşim ya?
-abi dükkan kirası, elektrik falan...
-çayı bu kadar pahalı satarak çıkartıyorsunuz he?
-abi mecburuz
-e çay dışında her bir şey çok pahalı ama sizde?
-abi kira..
-xc90 hayırlı olsun bu arada
-teşekkür ederim hanıma almıştık benim başım kel mi dedim eheheh
24.03.2024 · 17. sıra
yazaroldum
23.03.2024 09:39