ben vaktimi ayırıp okudum, siz vaktinizi boşa harcamayın derim. uzun uzun yazmış ama mantıklı hiçbir tarafı yok. entry başından sonuna cehalet akıyor.
ha en sonda şunu demiş; "vicdan, empati, ahlak, insan olmak vs. diyecek kalitesiz ateistler yazmasın mümkünse." *
bazı cahil insanlar ateistleri farklı bir varlık olarak görüyor sanırım. benzer diğer cehalet akan başlıklar;
(bkz: ateist olduğu halde iyilik yapan insan)
(bkz: ateist olmasına rağmen hırsızlık yapmayan insan)
(bkz: ateist olmasına rağmen ahlaklı olan insan)
21.06.2023 · 6. sıra
embazulu
20.06.2023 07:32 ~ 09:34