Sık geçen başlıklar

bir ateistin hukuk kurallarına uymasının nedeni 1

ekşi'de gör
ben vaktimi ayırıp okudum, siz vaktinizi boşa harcamayın derim. uzun uzun yazmış ama mantıklı hiçbir tarafı yok. entry başından sonuna cehalet akıyor.

ha en sonda şunu demiş; "vicdan, empati, ahlak, insan olmak vs. diyecek kalitesiz ateistler yazmasın mümkünse." *

bazı cahil insanlar ateistleri farklı bir varlık olarak görüyor sanırım. benzer diğer cehalet akan başlıklar;

(bkz: ateist olduğu halde iyilik yapan insan)
(bkz: ateist olmasına rağmen hırsızlık yapmayan insan)
(bkz: ateist olmasına rağmen ahlaklı olan insan)