Sık geçen başlıklar

bir anne iki evladını aynı ölçüde sevebilir mi 1

ekşi'de gör
ne anne, ne baba bunu yapamaz. yapamadığını da gördüm. nedendir bilmem ben sıfır hatayla yaşayıp ağzımla kuş tutsam bile asla yaranamam hep sağda solda benim yaptığım doğruları kendilerine mal edip ailemin asla benimsemediğim garip kültürüyle bağdaşmayan her şeyim aile dışından insanlara dalga konusu yapılacak şekilde aktarılıp oturulup beraber gülünürken ablam ne yaparsa yapsın üstü kapatılır asla o şekilde anlatılmaz hatta benim emek ve zaman vererek yaptığım şeyler de o yapmış gibi algılanır. bazen ne yaparsan yap olmaz, sevdiremezsin kendini. hatta yük gibi algılanır öyle anlatılırsın. o durumlarda da en doğrusu her şeyi bırakıp gitmek oluyor benim yakın zamanda yapacağım kayıplara karışma faaliyeti gibi.