videoda tüm insanlar yok olursa diye bahsedilmiş
ama enerji santrallerinin büyük çoğunluğunda erkek egemenliği olduğu için 1 ay içerisinde çok büyük seleksiyona uğrayacaklardır.
enerjiyi halledenler ise vahşi hayvanlar karşısında elenecek. onlardan korunanlar da yalnızlıktan ağlayarak kendilerini helak ederler.
kötü bir senaryo.
28.10.2018 · 47. sıra
mataas
27.10.2018 20:57