Sık geçen başlıklar

bir ırkı sevmemek ırkçılık mıdır 1

ekşi'de gör
değildir diyenler var şaka gibi.

bi insanla tanıştınız.
zeki
çalışkan
eğlenceli
güvenilir
yakışıklı/güzel
merhametli
anlayışlı
insanlığa faydalı vs...

süpersiniz anlaşıyorsunuz muhabbet on numara. ama öğreniyorsunuz ki adam türk/ermeni/kürt/arap vs.

bi anda diyorsunuz ki ben seni ırkından sebep sevmiyorum ve iletişimi kesiyorum.

bu ırkçılık değil öyle mi?

yavrum siz nerenin malısınız yaa?