değildir diyenler var şaka gibi.
bi insanla tanıştınız.
zeki
çalışkan
eğlenceli
güvenilir
yakışıklı/güzel
merhametli
anlayışlı
insanlığa faydalı vs...
süpersiniz anlaşıyorsunuz muhabbet on numara. ama öğreniyorsunuz ki adam türk/ermeni/kürt/arap vs.
bi anda diyorsunuz ki ben seni ırkından sebep sevmiyorum ve iletişimi kesiyorum.
bu ırkçılık değil öyle mi?
yavrum siz nerenin malısınız yaa?
12.10.2022 · 23. sıra
se se ge
11.10.2022 10:01