Sık geçen başlıklar

bir öğrenci 2000 tl kira nasıl verebilir 1

ekşi'de gör
öğrenci mahallelerinde şuan 1+0 evler 2000 tl'den başlıyor. 1+1 evler bodrum kat 2400'den başlıyor 4 ay önce kirası 900 tl olan daireler 2000 tl olmuş ve bunlara ses çıkaran bir denetim mekanizması bakanlık ya da devlet yok. bu öğrenciler insanlar ne yapsın kime sığınsın? part time iş buldu diyelim ki zor öğrenciye iş zor veriyorlar ki buldu diyelim part time iş ile ne kadar maaş alabilir ki ? bir aile kirada otururken nasıl şehir dışında çocuğunu okutabilir çocuğu için kira ve masraflar bile arkadaşları ile ev tutsa 2.000 tl den aşağı değil şuan. adamın kendi evi de kira çocuğa nasıl yetişsin? ülkenin başındakiler nasıl rahat uyuyabiliyorsunuz aklım almıyor biz her gün ne yapacağız diye düşünürken nasıl utanmadan pişkin pişkin ekonomi iyi diyebiliyorsunuz ? artık yeter