doktorların neden çok bilmiş hastalara kızdığını şu an anladım.
yazdığınız paragraftakiler sadece bir bölümüdür. tanı koymak psikiyatrların görevidir. ilaç ve psikoterapi gerektirir. psikolog ya da psikolojik danışman ile sorunu birlikte çözmek daha mantıklı olur.
lütfen ihtisasını yapmadığınız hastalıklar hakkında insanları yanlış bilgilendirmeyin.
17.07.2018 · 41. sıra
okyanussss
16.07.2018 17:55