bir veritabanı.
1) nisan ayında covid hastaligi geçirdim, çok da ağır geçti. (eee)
2) aşı olmamıştım. (geçmiş olsun ama başlıkla alakası?)
3) üç ayım doldu ve bugün öğleden sonra ilk kez aşı yaptıracam (aferin).
4) inşallah aşının yan etkisi olmaz. (amin)
edit: cümlelerini alıntıladığım vatandaş silmiş.
29.07.2021 · 25. sıra
way to go
28.07.2021 09:39 ~ 15:36