adamlar tek tek gelip kendi için olan durumu sayfalarca anlatmış. buradaki sik kafalılar bende olmadı genele yaymayın diyor. amcık kafalı.
bakın bunlar aşı karşıtı falan değil, birebir aşı olan insanlar. adam neden yalan söylesin? kendi durumunu anlatmış, cümleye de "ben" diye başlamış. senin sıradan ailen ve arkadaş grubunda yok diye genele yaymayacakmışız. dünya senin 30 kişilik sikik çevrenden mi ibaret yavsak?
20.10.2021 · 47. sıra
yok be kankatua
19.10.2021 09:30 ~ 10:26