Sık geçen başlıklar

binlerce gs'linin bir fb'liyi linç etmek istemesi 1

ekşi'de gör
rezalettir. yazıklar olsun.

not: ama bunu eleştirirken, kadıköy'de hiç görmedim diyen başlık sahibine 2 çift lafım var. seni de norveç vatandaşı zannedecekler!
bağdat caddesi'nde gezen arabalara çoluk çocuk demeden saldıranlar da tromsö taraftarıdır zaten.
bütün takımların fanatikleri geri zekalıdır. anlayın artık şunu.