rezalettir. yazıklar olsun.
not: ama bunu eleştirirken, kadıköy'de hiç görmedim diyen başlık sahibine 2 çift lafım var. seni de norveç vatandaşı zannedecekler!
bağdat caddesi'nde gezen arabalara çoluk çocuk demeden saldıranlar da tromsö taraftarıdır zaten.
bütün takımların fanatikleri geri zekalıdır. anlayın artık şunu.
04.10.2019 · 8. sıra
askinizm
03.10.2019 12:11 ~ 12:13