şu aşağılık kompleksinden ne zaman kurtulacaksınız !
istersem bizans diye okurum kime ne..
bizim dilimizi çok güzel telaffuz ediyor çünkü gavurlar , biz eksik kaldık.
türkçe konuşanlara kolay gelen bir durumdur.
21.04.2021 · 21. sıra
bu kacinci uyelik
20.04.2021 19:58 ~ 20:01