Sık geçen başlıklar

binance'ı binans diye okumak 1

ekşi'de gör
şu aşağılık kompleksinden ne zaman kurtulacaksınız !

istersem bizans diye okurum kime ne..
bizim dilimizi çok güzel telaffuz ediyor çünkü gavurlar , biz eksik kaldık.

türkçe konuşanlara kolay gelen bir durumdur.