Sık geçen başlıklar

binali yıldırım'a oy vermeyeceğim çünkü 2

ekşi'de gör
1- "bulut, mulut, teknoloji, bilisim islerine fazla kafa yormayin, siyirirsiniz. kullanin, nimetlerinden faydalanin ama sorgulamayin." demeci ile turkiyemizi ve guzel insanimizi uretim yapabilen mecralar olarak gormek yerine somurulecek kaynak olarak gordugunu alenen itiraf etmistir.

2- istedigi kadar "sempatik" veya "halkin adami" gibi gozuksun (bazilarinin dedigi gibi).
konusmasina, projelerine ve aciklamarina baktigimda bugunku 21 inci yuzyili dunyasinda, turkiye'yi global olcekte diger ulkelerle yarisacak vasifa, vizyona, karaktere veya zekaya sahip oldugu izlenimi vermiyor bana.
çünkü kendisini bile yönetmekten aciz, kendisini bile başkaları yönetiyor. istanbul'u ha binali'ye teslim etmişsin, ha rum ortodoks ekümenik patriğine teslim etmişsin, bir farkı yok.