akpliler arasında en sıcak baktığım şahsiyet olabilir.
iyi niyetli birine benziyor. gel diyorlar geliyor, git diyorlar gidiyor. sürekli gülüyor.
sohbeti samimi, hayattan keyif alıyor, takılıyor işte.
bu kadar kasıntı insan arasında onun gibi figürler beni de rahatlatıyor.
gel dobloya atalım çoluğu çocuğu pikniğe gidelim binali hocam, boş bu işler be
09.07.2018 · 40. sıra
runwhileucan
08.07.2018 12:44