Sık geçen başlıklar

binali yıldırım'ın hayatı ciddiye almaması 1

ekşi'de gör
akpliler arasında en sıcak baktığım şahsiyet olabilir.

iyi niyetli birine benziyor. gel diyorlar geliyor, git diyorlar gidiyor. sürekli gülüyor.

sohbeti samimi, hayattan keyif alıyor, takılıyor işte.

bu kadar kasıntı insan arasında onun gibi figürler beni de rahatlatıyor.

gel dobloya atalım çoluğu çocuğu pikniğe gidelim binali hocam, boş bu işler be