Sık geçen başlıklar

binali yıldırım şimdi ne iş yapacak sorunsalı 1

ekşi'de gör
zabahtan beri düşünüyorum.
meclis başkanlığından istifa etti, maaş alamayacak büyük ihtimal.
ama emekli ulaştırma bakanı olduğundan , oradan bir maaşı olacak büyük ihtimalle
bir de milletvekilliğinden emekli, oradan da bir maaş gelir. ama hazıra dağ dayanmaz, ek iş şart gibi. bir de insanın canı sıkılır evde.