(bkz: #109135475)
--- spoiler ---
adamlara resmen ülke yetmiyor. lojistik yetmiyor. binalar yetmiyor. sokaklar yetmiyor. file açıyor yetmiyor. güncelliyor yetmiyor. vatandaş fakirleştikçe o kadar işleri açıldı ki birkaç sene sonra hipermarket de açar. bim büyüdükçe firmalar bim’e özel satış yapmak zorunda kalıyor. beğenmediğiniz insert ürünlerinin anlaşması 6 ay önceden yapılıyor. dünyaca ünlü firmalar senede 1 kez bim’e mal satamazsa senelik ülke hedefleri tutmuyor. tek 1 insert ile procter & gamble, henkel gibi şirketlerin türkiye ceo’larını devirebiliyor. koca firmalar senede 1-2 kez mal satabilmek için kafa olarak bim’e yakın (!?!?) bir adam çalıştırıyor*. bütün sene maaş ödüyor. senede yaptığı iş 1 gün. ciro payı %20. 6000 şubeye 1 palet mal gidecek. 1 palet 20 koli olsa sadece 1 seferde 120.000 koli mal gerekir. hem de tek bir üründen. üret üretebilirsen. le cola bugün kristal yerine coca cola ile anlaşmak istese kapasitesi yetmez. öyle bir güç. a101 kurulurken aldiye satma hevesiyle kurulmuştu. isminin a101 olma sebebi satılırken pazarda algı değişikliği olmaması içindi. ancak ne aldi ne lidl bim yüzünden ülkeye gelemiyor. gelirlerse alkol satmak zorundalar. her bir şube için tapdktan belge almak zorunda kalacak. bim güruhu alışverişe gelmeyecek. bin türlü dert. işte bim böyle bir güç ve okumuş beyaz yakalara alaman püskevitleriyle attığı kancayı şimdi macrocenter dekoruyla pekiştiriyor. çünkü artık siz de hayallerinize göre fakirsiniz. migrostaki 6 liralık sütü alamıyorsunuz, bim’den 3,50 liraya dost süt alıyorsunuz.
--- spoiler ---
22.06.2020 · 34. sıra
ohrilli
21.06.2020 00:57