Sık geçen başlıklar

bim'de alkol satılmaması 1

ekşi'de gör
neden yok anlamıyorum ? halbuki su almak için girdiğim zaman 2 bira alıp öyle çıkayım . le bira , le rakı falan neden yok arkadaş ? senden sadece muhafazakarlar mı alışveriş yapıyor ? değil mi migros'ta neden baş örtülü çalışmıyor diyen aşırı alıngan , mağdur , ihaleci , parası bol muhafazakar arkadaş ? bence bu konuya da eğilmelisin .