"hepsi de iyi ve başarılı okullar, ne işinize yarayacak birinci-ikinci diye ayrıştırmak. keşke sayıları daha da artsa..." dediğim karşılaştırmadır.
kıskançlıklarınızdan kurtulun. eğitim yuvalarını fanatizme kurban etmeyin.
14.06.2015 · 14. sıra
scuffy skunk
13.06.2015 20:37