Sık geçen başlıklar

bilim kurulu'nun aşı olmayanlara yaptırım önerisi 2

ekşi'de gör
bu ülkeye akın akın suriyeli afgan mülteci, turist sokan müthiş dikkatli sağlık sistemimizin bu aşı hassasiyetini zerre samimi bulmuyorum. ben aşı olacağım, hacı yüzüme tükürecek, ben aşı olacağım korunmadığım varyantlar sınırdan atlaya hoplaya tırlar dolusu gelecek, ben aşı olacağım turistler maskesiz mesafesiz tepişecek ama faşizmin muhatabı ben olacağım öyle mi ? geçiniz efendim. kusursuz sağlık sistemine kusursuz vatandaş olunur, baştan ayağa berbat yönetilen bi sürecin kobayı olmaya kimseyi zorlayamazsınız.
aşı olmayanlar covid sebebiyle hastaneye yatacaksa tedavi masraflarını kendileri karşılasın.

ek: zaten 1.5 sene hiç bir kurala uymadı millet. yoğun bakımlar kaç kez doldu. zaten laftan anlamiyorsunuz bedava aşıyı bari gidin olun. bu sağlık çalışanının canı yok mu senin saçmalığın yüzünden hala uğraşıyor ? ben sapa saglamim diyen eşekler asıl tehlike. fark etmeden yayıp milleti hastanelik ediyorsunuz ya asıl sorun bu zaten. kendi bencilliginizden olmuyorsunuz bu aşıyı