Sık geçen başlıklar

bi tane de 6'lı soda alalım mı baba 1

ekşi'de gör
kucukken ben de cokca yasamisimdir bu dialogu, fakat simdi yetiskin olarak bakınca insan hiç kıyamıyor. keşke hiç bir cocugun boynu bukulmese, hicbiri bu kadar olgun, olaylarin farkinda olmasa.