Sık geçen başlıklar

beyoğlu'nda taksici motorcu kavgası 1

ekşi'de gör
(bkz: orospu çocuğu motosikletçi)

edit: mesaj atıp duruyorsunuz da bıktık be kardeşim sizin motosikletçi psikopatlığınızdan. sanki herkes size yol vermek zorunda sanki hep öncelik sizin hakkınız sanki o yolda bi sike yetişecekmişsiniz telaşları.
yeter amk sizi mi takip edeceğiz biz? acaba sağdan mı çıkacak, soldan mı çıkacak diye.
adam gibi yolundan gidene bir şey dediğimiz yok. sözümüz götü başı oynayan motorcuya.
heee sen üstüne alıyorsan buyur gel,balta girmemiş küfürler var bende,gece uyurken bile aklına gelir kuran çarpsın.

edit2: arkadaşlar doğru düzgün yolunda giden,kuralları ihlal etmeyen,kafasına taktığı kameraya malzeme aramayan motosiklet sürücülerine niye küfür edeyim. kimlere dediğimi gayet iyi biliyorsunuz. orospu çocuğu taksici yazınca nasıl bütün taksiciler kastedilmiyor, siz de üstünüze almayın lütfen.