pr'ını mıncıkladıklarım ne güzel tiyatro yapmışlar... dikkatinizi çekerim; çocuğa otizmli rolü verilmiş. normal bir çocuk olsa, haber duygularınızı bu kadar gıdıklamayacaktır.
bir haber ile kaç kuş vurulmaya çalışılmış bakınız;
- bozulan otobüs (elbette belediyenin suçu)
- imamoğlu'na laf çakma (allahın emri)
- otizmli çocuk (vah yazık)
- chp'ye kızgın bir anne (fazla göze batmasın diye türbansız seçilmiş)
- veee yardımsever akp'li belelediye başkanı (yersen)
çocuğun eline hemen tutuşturulan çikolata ise bonus!
60 saniyede basılabilecek bütün tuşlara basmışlar.
15.12.2021 · 30. sıra
deadgodinme
14.12.2021 09:31 ~ 10:32