Sık geçen başlıklar

beyne kıymık gibi batan düşünce 1

ekşi'de gör
kendini dünyaya ait hissetmemek.

çocukluğumdan beri durum böyle.

alışamadım. ne yer çekimine, ne insanlara, ne de bir kuyruğumun olmayışına alışamadım.

tatsız bir durum.

kim lan bunlar? ben kimim ? niye geldim? kuyruğum nerede?

yaş olmuş 44. alışamadım kabullendim artık.