kendini dünyaya ait hissetmemek.
çocukluğumdan beri durum böyle.
alışamadım. ne yer çekimine, ne insanlara, ne de bir kuyruğumun olmayışına alışamadım.
tatsız bir durum.
kim lan bunlar? ben kimim ? niye geldim? kuyruğum nerede?
yaş olmuş 44. alışamadım kabullendim artık.
05.11.2020 · 31. sıra
keltox
04.11.2020 09:32