Sık geçen başlıklar

beykoz'da değnekçi dehşeti 2

ekşi'de gör
inşallah bunu serbest bırakan savcı ya da hakim her kimse, serbest bıraktığı zat onun başına bela olup hapse girer ve adalet yerini bulur. çünkü bu tipler hapse girip çıktığında ve bir de yeteri kadar cezalandırılmadığında cesaret bulup başka insanları bıçaklar, inşallah serbest bırakanların başına bela olur.
görüntü sinir bozucu
adam boş araziye aracını park etmiş
ayrılacakken değnekçi gelip para istemiş
sürücü para vermeyince de sonrası dehşet
değnekçi onlarca kişinin yanında sürücüyü bıçaklıyor, dövüyor
bir allah'ın kulu da müdahale etmiyor
ulan kaç yıldır şu istanbul'u yönetiyorsunuz şu sorunu bir türlü çözemediniz
bazen bu durumlar benim de başıma gelir mi diye silah taşımak istiyorum..

edit: o.çocuğu firariymiş.. tanıyan yerini bilen varsa 155'i arasın..

edit2: o civarda yaşayan bir arkadaş mesaj attı.. onun verdiği bilgileri yazıyorum, yavşağın ismi mehmet ali'ymiş.. tahmin edildiği gibi sabıkalı.. hem simit satıp hem de değnekçilik yapıyormuş.. bu vahşetin nedeni de araç sahibinden 10 tl almak.. sürücüden 10 tl istemiş.. o da vermem deyince sonuç bu...