şu beyaz yakalının yediği dayağı kimse yemedi şu ortamda.
arkadaş, oransal olarak en yüksek vergiyi veren biziz, hem de peşin
en çok çalışan/çalıştırılan biziz, bir yandan aslen memur olduğumuz için en çok ezilen kesimlerden birisi de biziz. bizimle köle diye dalga geçmeyi iyi bilirsiniz
kabul etmeseniz de ülkenin en aydınlık kesimi biziz. buna inanmayanlar, "eğitimli insan/akp'ye oy veren insan" istatistiklerini incelesin.
çevremde ne kadar beyaz yakalı varsa (bankacısından satışçısına kadar) hemen hepsi gezi parkı protestolarına barışçı olarak katıldı, gaz yedi, dayak yedi. ülkesinin geleceği için endişe duyan kesimiz biz.
yeter valla, amacınız dalga geçmekse geçin ama ciddiyseniz ülke ile bir sorununuz var demektir, ya da troll'sünüz.
08.07.2021 · 40. sıra
whitemamba
07.07.2021 10:36 ~ 10:36