en fakir değiliz ancak en hızlı fakirleştirilmiş ve gelir dengesi bozulmuş kesimi olabiliriz.
kamuya göre her zaman maaş avantajı yaşayan gruptuk, özel sektörde yaşanan yıpranmayı da "parası iyi " diyerek sineye çekebiliyorduk ama şu an ücret avantajı yok, iş güvencesi zaten hiç olmadı. hızlıca gelir dengesi bozuluyor ve biz sadece izlemekle yetiniyoruz.
16.01.2024 · 10. sıra
tuibabe
15.01.2024 09:59