Sık geçen başlıklar

beyaz yakalıların ülkenin en fakir kesimi olması 1

ekşi'de gör
en fakir değiliz ancak en hızlı fakirleştirilmiş ve gelir dengesi bozulmuş kesimi olabiliriz.

kamuya göre her zaman maaş avantajı yaşayan gruptuk, özel sektörde yaşanan yıpranmayı da "parası iyi " diyerek sineye çekebiliyorduk ama şu an ücret avantajı yok, iş güvencesi zaten hiç olmadı. hızlıca gelir dengesi bozuluyor ve biz sadece izlemekle yetiniyoruz.