cumhurbaşkanı tayyip erdoğan'ın konya'da seçimlerden 2 gün önce sarf ettiği sözleri.
aynen şu şekilde:
artık oy pusulası yok. yani parti amblemi yok. beyaz, ak anlıyorsunuz. yani o evet. kahverengiyi de biliyorsunuz.
söylenecek, ifade edilecek her şey bitti, bi 'bok' kaldı. bokunda boğul diyen barbaros da içeri girsin, çıksın, falan filan, v.s
aha da link.
15.04.2017 · 17. sıra
antugur
14.04.2017 15:25