Sık geçen başlıklar

berfin özek'in asitli saldırganıyla evlenmesi 2

ekşi'de gör
nasıl evlendin sorusu mühim değil. kadının verdiği kararı bizim anlamamız ya da üzerine düşünmemiz gerekmiyor. zaten o psikoloji nasıl bir durum yaşamayan bilemez. fikir belirtmek manasız. sorulacak tek soru birinin yüzüne asit atan biri nasıl serbest kalıyor. kadının kararı değil ama adaletin kararı anlaşılır olmalı. sıkıntı burada başlıyor.
şu saatten sonra başına bir şey gelirse de kimsenin çok üzülecegini sanmadığım kızın yaptığı olay. allah mesut etsin.

bu kız en son kendini savunan avukatlardan şikayetci olmuştu. o iş ne oldu acaba? avukatlar yaptıkları sjw'ligin karşılığını alabildi mi merak ediyorum..