geçmişten günümüze değişmeyen tek şey;
birileri ülkeyi batırır. ondan sonra onlar avrupa'da tatillerini yapar, çocukları orada okur ama batırdıkları ülkenin cezasını yine halk eder. yani hep ceza ödüyoruz birileri yüzünden ama onlar ise hep yaptıkları ile kalıyor.
şu an koca bir ülke bu döviz kuru ile hapsolmuş gibi. ama işte...
debian
19.11.2021 00:04