Sık geçen başlıklar

benim dedem de donarak şehit oldu 1

ekşi'de gör
"dedeni de al git" diyecek birisi çıkmadığı sürece beni ikna etmiştir.

küfürler üzerine gelen edit : şehit üzerinden sidik yarıştırmaya girip olayı normalleştirmeye çalışan her kim olursa olsun , benden bu tepkiyi alıcaktır.