"buna inanmayanlar olabilir. ben böyle inanıyorum."
bilim neydi? bilim emekti.
bu ülkeyi 20 yıldır, bilim insanlarının bir şeylere "inandığını" düşünen insanlar yönetiyor.
ortamlarda bilimi müslümanlar ilerletti abi, ibn-i sina, el-cebra, el-kimya de, sonra git "ben böyle inanıyorum" diyen insanlara oy at.
he kardeşim, bilim. he.
neticesi iyi olmayan açıklamadır. güzel itiraf olmuş, kutluyorum cumhurbaşkanımı. insan öz eleştiri yapmalı bazen.
03.02.2023 · 32. sıra
gloomy
02.02.2023 00:02