Sık geçen başlıklar

benim alanım ekonomi neticesi de ortada 1

ekşi'de gör
"buna inanmayanlar olabilir. ben böyle inanıyorum."

bilim neydi? bilim emekti.

bu ülkeyi 20 yıldır, bilim insanlarının bir şeylere "inandığını" düşünen insanlar yönetiyor.

ortamlarda bilimi müslümanlar ilerletti abi, ibn-i sina, el-cebra, el-kimya de, sonra git "ben böyle inanıyorum" diyen insanlara oy at.

he kardeşim, bilim. he.

neticesi iyi olmayan açıklamadır. güzel itiraf olmuş, kutluyorum cumhurbaşkanımı. insan öz eleştiri yapmalı bazen.