Sık geçen başlıklar

bende bipolar bozukluk var diyen kadın 2

ekşi'de gör
bir ara ergenler arasında çok modaydı,bipolar bozukluğum var deyip ilgi çekmeye çalışıyorlardı. hâlbuki sadece geri zekalı olduğunu bilmiyordu tabi.
kadın olsun erkek olsun psikolojisi bozuk insana kapılıp gidilecek zamanda değiliz, zaten şartlar ağır herkes kendini zor taşıyor. bu tarz insanlar uzak durulması gereken insanlardır.