neden türk siyasetinde kimse siyaseti bırakmıyor? solcusu sağcısı siz de dahil seçim kaybedenler, seçimlerde gülünç oy alanlar, vaadlerini yerine getirmeyenler neden siyaseti bırakmıyorlar, neden bırakmıyorsunuz? bunda türkiye'de siyasetin bir meslek olmasının sebebi büyük mü? başka yapacak bir işiniz olmadığı için mi sürekli parti kurup insanlara umut dağıtmaya çalışıyorsunuz?
edti: işte standard bir türk siyasetçisi, gelirken kağıda yazmış zor sorun diye ilk zor soruda kaçtı cevap vermedi, ortamlarda her türlü soruya cevap veriyorum diye masaları tokatlarsın
27.02.2022 · 3. sıra
degirmenderedeki smokinli adam
26.02.2022 14:38 ~ 15:32