Sık geçen başlıklar

ben mi öldürmüşüm öyleyse iyi yapmışım 2

ekşi'de gör
oğlunu öldüren kişi yargılanmış ve ceza verilmiştir. o zaman bu kadının gördüğü her polise katil deme hakkı var mıdır ? acılı diye herkesin katil yaftasina sessiz mi kalması gerekir ?