Sık geçen başlıklar

ben hayat üniversitesi okudum diyen tip 1

ekşi'de gör
tipik anadolu cahilidir. cahilliğini ben hayatta çok şey yaşadım yea diyerek kapatmaya çalışır. maalesef ki etrafımızdaki insanların çoğu cehaletin dibini yasamaktadir. o yuzden kime sorsan hayat üniversitesi okudum der. bir de akil vermeye kalkar 3 gramlık aklıyla. bir de bunun anadolu irfanı diye güzellemesi vardir ki o da ayrı bir tez konusudur.