Sık geçen başlıklar

ben erkeğim evde kadın istiyorum 2

ekşi'de gör
en çok da şu tipi ve üstü başı ile alfa rolü oynamasına kahkaha attım.
begenmiyorsan git bosan, her gece biri siksin. zaten bissuru beta var diyor.

ulan evlilik diye giriyorsun, evde kadin istiyorum diyorsun, boyle olmazsan git orosbu ol diyorsun.

senin kafandaki aile olgusunu gotunden sikeyim, nasil bir ailede buyudun sen boyle?